Fredag - 120907

2012-09-07 23:06:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var helgen här åter igen :-) Denna dagen har passaerat i räcerfart. William har vart hemma från förskolan idag eftersom han hade en tid hos tandläkaren, men Linus har vart där och busat av sig. Hos tandläkaren gick de jätte bra, hon kollade på Williams alla tänder och sen så la hon på lite flourlack innan vi åkte hem. De va dock inte så poppis hos herrn, som tyckte de smakade bajs och inte alls godis som hon sa ^^ jaja.
 
Efter att Linus va hämtad från dagis gick vi bort och köpte pizza. Hade ingen som helst lust att ställa mig och laga mat idag, så det fick bli så ;) Smidigt och enkelt. Händer dock inte speciellt ofta att den där latmasken i mig kommer fram och köper färdigmat. Måste faktiskt säga att det är väldigt sällan vi äter skräpmat. Men ibland är det gott :)
 
Idag testade jag även att lägga Linus själv. Utan att sitta breve han tills han somnar vilket han gärna vill. Men det gick bra han somnade utan att gråta. Dock va han en liten luring, för när jag gick upp en stund senare för att kolla till dom och släcka lamorna i deras rum så låg inte han i sin säng. Letade efter honom men kunde inte se han, letade även i vårat sovrum men såg han inte då heller men däremot kände jag en bajsdoft i vårat sovrum. Och jo visst va han där ;) Han hade lagt sig under mina prydnadskuddar som jag har och man kunde verkligen inte se honom, så det va ju tur att han hade bajsat xD Hahah! Lilla korven ♥
 
Nu har jag precis sett på Snow White & The huntsman :) Helt ok film och ska alldeles strax gå upp och lägga mig så får vi väl se om lilla Linus gått och lagt sig där igen eller om han hållt sig kvar i sin säng =P
 



Kommentarer
Postat av: Hannele

Vilken lurfis! ^^

Önskar er en trevlig helg!

2012-09-08 @ 12:22:32
URL: http://lillahannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback