Fredag 120928

2012-09-28 22:00:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu va de längesen igen.. Shame on me! Men så är det ibland, inte alltid att bloggen prioriteras men jag försöker i den mån jag kan. Vad har hänt sen sist då? Inte mycket. Inte mer än vanligt iaf. Igår kväll bet jag av en gammal lagning på en tand, så imorse efter jag lämnat pojkarna på dagis bar det av till tandläkaren för att fixa den. Fortfarande helt öm i käften efter beövningen som han satte typ i käkbenet, men tanden är ju lagad iaf och de är huvudsaken :)
 
Där emellan har de klämts in plugg. Även om de gått rätt segt denna veckan, men nästa vecka läggs det in en högre växel för att få fart på skiten igen ;) Jag sitter här själv i vanlig ordning, jörgen jobbar och barnen sover. Men imorn är det min tur att roa mig lite. Min bästa väns sambo har fyllt 35 så dom ska ha lite födelsedagsfest imorgon. Och eftersom vi inte har någon barnvakt stannar Jörgen hemma med barnen :) Och nästa helg åker vi iväg bara vi för lite tid att vårda relationen ♥
 
Hoppas ni har en mysig helg tillsammans ♥
 

Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Du bloggar ändå flitigare ön somliga andra *höhö*

Gott att få komma iväg lite. Hoppas att nu får de trevligt : )

2012-09-29 @ 06:58:09
URL: http://nuppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback