Ögoninflammation

2012-09-19 22:32:44 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Idag ringde dom från dagis för Linus va jätte kletig i ena ögat, klibbade och varade. Så det blir att vara hemma för han resten av veckan så vi får bukt med den dumma ögoninfektionen. Har baddat med sterilt vatten hela dagen. Nu ligger båda två och sover efter en effektiv dag, herregud va dom två killarna busar. Har alldeles för mycket spring i benen. William har ju vart på förskolan hela dagen, men inte va han trött för det. Han lekte en stund med grannpojken, men de blev inte långvarigt då dom blev osams :/
 
Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon har jag en tid hos tandläkaren för att fixa en ful lagning, så jag kan le igen, utan att skämmas ;) Ska bli underbart, även om de inte är så kul att just gå till tandläkaren, men vad gör man inte? Annars har det varit riktigt ruggigt inne, så jag har typ eldat hela dagen känns de som för att höja inne temperaturen och slippa röra pannan. Känns lite tidigt att behöva dra igång den på riktigt än. Sen är de ju väldigt mysigt att elda tycker jag. Jörgen frågade mig om jag har gått och blivit pyroman ^^ haha!
 
 
 
{ mina fina pojkar ♥ }
 
 
{ syskonen bus }
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att han blivit dålig :( hoppas han blir bättre snart! Jättefina bilder du tagit på killarna :)

2012-09-20 @ 12:08:14
URL: http://Http://melly.blogg.se
Postat av: Carina

Räcker att tvätta ur ögonen med ljummet kranvatten på en kompress, utifrån o in

2012-09-20 @ 12:46:52
Postat av: Jennie & FrökenFlis

nej va trist med ögoninflammation :(
då får vi hoppas det gör över snart :)

haha, ja man kanske blir lite pyromanig om man eldar tillräckligt mycket ;)

KRAMAR

2012-09-20 @ 21:40:59
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Stackars liten ;(

2012-09-23 @ 08:16:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback