Onsdag 120926

2012-09-26 20:31:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll bloggen :) Så va vi redan mitt i veckan. Jag har precis övat lite på min pyromani teknik = övat på att tända en brasa i den öppna spisen, och det tog sig på första försöket, jag är lite av en eld expert jag ;) Haha! Är så gott att elda när regnet bara vräker ner utomhus. Barnen ligger och så sover så sött i sina sängar. Jag sitter här nere och tittar på Nybyggarna :) Dricker lite dricka och njuter av en bit choklad :) Life is wonderful!
 
Har även lyckats hitta mig en vinterjacka idag! =) Det fick bli en svart Everest! Blir nog kalasbra till vintern! =) Det känns inte som att det är alldeles för långt borta. Temperaturen har vart rätt låg dom senaste dagarna, och snart är Oktober här så då tror jag allt vintern kommer. Men nu är vi redo för den! =D Nu är de bara skor kvar som fattas :) Men nu är den "dyra" biten avklarad iaf :-)
 
Annars har vi inte gjort så värst mycket. Vi va över hos Sara en sväng, men Linus va mest gnällig och drog mig i kläderna o sa "Mamma ninus gå heeem, gå heeem" Dom lekte väl inte riktigt de han ville leka xD Haha! Men han va rätt trött med och stenslocknade med en gång. Lilla gosen! ♥ William va nog rätt trött han med, för han bara bråkade och trilskades. Den här ignoransen från hans sida kan verkligen driva mig till vansinne, och de känns som att jag inte riktigt vet hur jag ska handskas med honom. =/ Han gapar och skriker, lyssnar inte ett piss. Triggar igång Linus HELA tiden. Och lyssnar såklart inte när man säger till honom att lägga av. Det kan bli väldigt påfrestande att lyssna på hans gap hela tiden! =/ Tråkigt också, för man blir ju så sura på varann, och de förstör ju hela dagen tillsammans. Jag vill ju ha min goa, mysiga William ♥
 
 
Soffhäng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback