Söndag 120930

2012-09-30 23:07:45 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Så va den här månaden över .. Och vi välkomnar Oktober istället :) Och nu är det snart dags för lilla Linus att fylla 2 år! Jösses va tiden springer iväg, två år redan liksom? Vart har tiden tagit vägen kan man ju verkligen fråga sig? Kom inte vi hem från Neo nyss? Med den där lilla pluttbebisen, nu är han mer vild än tam kan jag ju lova ^^
 
Igår var jag som sagt på 35-årsfest! Jätte trevligt va det, va hemma strax innan 03 och då va det bums i säng. Ingen direkt sovmorgon heller, hade så himla svårt att sova så jag klev upp vid 9 :) Sen har dagen rullat på i vanlig ordning. Vi tog med oss barnen och åkte till leklandet så dom fick springa av sig lite energi ;) Och tro mig energi har dom speciellt Linus, han va helt dysvett när vi åkte därifrån inte många sekunder han satt still vill jag lova. Den stora rutchkanan var roligast :P
 
Ikväll har jag och maken kikat på film - Den senaste Johan Falk filmen fick det bli idag. Men nu är det dags att gå upp och sova så man orkar med morgondagen och ta tag i plugget och allt vad det innebär. Har ett par stora uppgifter framför mig nu, så det är lika bra att ta tag i dom nu så man får det gjort. =)
 
Hoppas ni har haft en bra helg? Vad har ni hittat på ?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tillbringade ett par timmar på ortopedakuten i lördags, resten av helgen har bestått av ett par få timmars jobb och familjeincidenter,endast bra incidenter ;)

2012-10-01 @ 06:04:09
Postat av: sandra

Härligt! :) Med mig är det också bra:)

2012-10-01 @ 09:08:05
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se
Postat av: Angelica

Fick ett energi kick så jag städade hela huset :)
Sen har jag vart hos en av mina närmsta vänner och umgåtts.
Nu gör jag min första vecka med nya arbetstider. Får se hur detta kommer gå.

2012-10-02 @ 10:36:40
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback