Torsdag 120913

2012-09-13 13:08:41 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God middag :) Här är de slappardag idag. Linus är hemma från dagis för att det är stängt, men William är däremot på sitt . =) Tog oss en härlig morgonpromenad imorse när vi skulle lämna William, så härligt med hösten. Iaf den fina hösten, ni vet när det är så där riktigt kyligt ute men luften är så frisk och solen lyser så gott samt alla vackra färger på träden. Jag älskar det :) Skulle kunna vara ute och bara gå i flera timmar för det är så gott ute =)
 
Vi har hunnit med lite lek & bus med Nicolina på förmiddagen. Sen va det bara hem och fixa lunch till lilla liten och nu ligger han uppe och sover middag. När han vaknat sen ska vi traska bort till Williams förskola för fotografering, och sen tar vi helg med. För imorn är Williams förskola stängd så båda barnen är hemma med mig. =) Får se vad vi ska hitta på då för skojjsigt. Jörgen jobbar ju och sliter och även denna helgen jobbar han =/ men men.. Han är ledig nästa helg så jag får väl glädjas åt det istället :) Men de är knappt så jag minns när han hade en ledig helg senast så de kommer kännas konstigt.
 
Ska jag passa på att plugga lite nu när han ändå sover tro ? =)
 


 
{ höösten }
 

 
{ på väg hem från dagis }

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

jag älskar också höstiga promenader, när det är kyligt men ändå skönt i luften o solen skiner :)

hittade hit via ditt gästinlägg hos Melissa :)

kram

2012-09-14 @ 18:16:56
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Moa

Åh så söta pojkar du har! =)

Hoppas er helg blir mysig!

2012-09-14 @ 20:50:41
URL: http://lillagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback