Ledig måndag

2013-04-08 22:12:54 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har Linus vart hemma från dagis. För dom hade stängningsdag på dagis, så en riktig mysdag har vi haft. William ville gå till dagis ändå. Så efter vi lämnat han åkte vi ner och handlade lite inför veckan eftersom pappsen jobbar natt hela veckan lång =/ Sen fick vi till lite middagssovning innan vi gick ut för att leka lite innan det va dags att hämta William på dagis :-) 
 
Sedan har dagen bara rullat på :) William har vart ute och lekt med en kompis och jag och Linus har bara vart hemma och grejjat lite, jag har dragits med en jobbig huvudvärk hela dagen, och självklart hjälper inte alvedon och något annat preparat får man ju inte ta som gravid, totalt värdelöst! Kunde lika gärna äta sockerpiller för de hjälper nog lika bra mot denna satans huvudvärk =/ Nä usch!! 
 
Nu ligger barnen och sover så gott! :) Jag ska alldeles strax göra detsamma tror jag :) Denna dagen har inte så mycket mer att bjuda på :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback