Fredag 130823

2013-08-23 19:03:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll denna fredag =) Idag har Linus vart hemma, han går ju bara 15h timmar nu iom att jag går hemma. Så under tiden William va i skolan passade vi på att åka ner till Maxi och handla inför helgens kalasande :-) För imorn har vi ju faktiskt en "liten" kille som fyller 6 år. Så ja, han är inte så liten längre. Barnen bara växer och växer.. Men jag blir bara yngre o yngre eller hur va de ? :P Haha.. 
 
Annars har dagen rullat på .. Jörgen jobbar kvällen idag. Och nu sitter barnen i soffan med varsin skål chips. Jag ska försöka ta tag i lite plugg ikväll när dom har lagt sig. Jo för att det är nämligen så att jag ska läsa en kurs i Psykiatri under tiden jag går hemma med bebis :P Tycker de är tråkigt att sitta rastlös, och distans passar mig som handen i handsen så de ska nog bli jätte bra, vad jag sett hittils så är kursinnehållet väldigt intressant. 
 
Men nu ska jag mysa lite med mina killar innan det är läggdags ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback