Julen 2013

2013-12-27 19:58:11 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var Julen över för denna gången :-) Barnen har fått jätte många fina paket! :) Av oss fick dom ett Xbox 360, eller ja det var väl till hela familjen egentligen. Samt två Lego Star Wars spel :) Sen blev de lite leksaker och en del kläder. Rebekah fick också lite julklappar men i hennes va de bara kläder ;P Hon är ju lite för liten för julklappar egentligen, så de va mest en kul grej att slå in dom ;) hehe. 
 
Julaftonen firades hemma hos oss ihop med Jörgens familj :-) Det va trevligt och massa god mat var det. Men bäst var nog Jörgens hemmagjorda köttbullar, dom va mumma =D hehe. Sen blev de ännu mera paket till barnen :) Men någon som inte uppskattade julafton var Rebekah. Det va alldeles för mycket för henne, alldeles för mycket folk o liv i luckan. Så hon kunde inte alls slappna av. När kvällen närmade sig var hon jätte ledsen och bara skrek, men efter en stund vid bröstet så slappnade hon av och somnade. 
 
BVC-besök har vi även det hunnit med. Och vår lilla docka hade inte gått upp så bra i vikt. Så har börjat ge henne en flaska ersättning om dagen, men ammar alla andra mål, samt att jag lägger till henne vid bröstet på kvällen innan jag går och lägger mig. Hon sover annars 12 timmar i ströck utan att äta. Men växt på längden hade hon iaf gjort. Hela 4 cm!!! Denna gång var de även dags för den första vaccinationen. Gick bra, hon skrek när hon fick sprutan, även jag började grina lite. Mammahjärtat är blödigt! 
 
 
Fina tjejen på julafton! 
 
 
Helt utslagen efter julaftonsfirande ♥
 
 
 
 
Idag va vi och hämtade hem en ny spegel =D 
 
 
Och så här ser jag ut 3 månader efter förlossningen och -17 kg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vart de små växer! :)

2013-12-29 @ 19:20:25
URL: http://Alinds.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback