Torsdag 131205

2013-12-05 15:44:06 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Dagarna bara rullar på =) Igår var jag och hälsade på min fina vän Jonnah som ligger inne på NÄL igen med busebebisen i magen. Vet själv hur jäkla tråkigt man tycker det är på sjukhus. Och så länge hon får ta emot besök så får man passa på. Sen stod de plugg på schemat. Har några få arbeten kvar att lämna in denna terminen, men de ska nog gå bra det med =D 
 
Idag har vi inte gjort så mycket. Vart iväg och handlat lite. Jörgen åkte iväg och klippte William efter skolan, så nu är han snygg i håret igen =) Om en stund kommer min vän Angelica hit på en kopp kaffe, innan vi ska bege oss till Williams fotbollsträning. Är inte de minsta sugen på att gå ut i det här skitvädret men jag antar att jag inte har nåt val just nu. 
 
Imorn verkar det som om min nya telefon kommer! Inte en dag försent kan jag säga.. Man är så beroende av att kunna ringa och sms:a samt min största last instagram ♥ Och speciellt kunna fota barnen, systemkameran är inte så rolig att springa runt med hela tiden ;P Haha. 
 
Nej nu ska jag göra lite kaffe =) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Får hoppas hennes bebis vill stanna i magen tills det är dax för den att födas :)
Vilken vecka är hon i?

Att vara utan telefon är ingen hit. Tur vi har kvar min gamla iphone som vi har som reservtelefon om något skulle hända:)

2013-12-06 @ 08:44:46
URL: http://fifflas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback