Lördag 130713

2013-07-13 22:27:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår var dagen D här som jag längtat efter i 7 månader, egentligen har jag väntat i 9 år sen förra gången. Självklart pratar jag om Gyllene Tider =) Världens sämsta förband Linnea Henriksson. Dåligt ljud, hon sjöng kasst, såg ut som en påtänd påfågel med sin outfit, nej usch! Men sen mina vänner klev världens bästa band på och levererade så det hetta duga. 2 timmar med underbar musik, min kväll kunde inte blivit bättre. Och ett Ullevi med 42.000 åskådare det va helt magiskt. I sista låten gick Per och hämtade Marie Fredriksson som sjöng med i "När alla vännerna gått hem". För att sen avsluta hela konserten med ett Fyrverkeri. Jag va helt såld =) Ja, det va magiskt helt enkelt, och ja det var värt att vänta i 9 år på de här! 
 
Sovmorgon fick jag med av mina boys ♥ Klev upp ur sängen vid halv 11 och sen gick jag och Linus till Sara & Nicolina en sväng och lekte. William är hos sin faster i helgen och får lite egentid och blir bortskämd av henne =) Så solat och badat har vi fått gjort idag. Sen grillade vi lite korv och har myst på baksidan på kvällen. Avslutade med lite mys i soffan framför Umizoomi & Dora innan minimannen ville gå upp och sova. Imorn hoppas jag på fint väder med, då kanske den stora poolen får åka fram om jag orkar fixa iordning den. :P 
 
Nu ska jag ta mig ett glas dricka innan jag också ska gå upp och lägga mig o snoosa kudden :) 
 
 
Stämningen på Ullevi var magnifik.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback