Måndag 130715

2013-07-15 20:19:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så va det måndag igen :-) 
Och Jörgen har gått på sin första av fem semesterveckor :-) Men idag har det vart riktigt lugna puckar, jag har sovit skitkasst, lilla loppar har levt rövare hela natten, så jag har haft jätte svårt att komma till ro, när de hela tiden knös i magen. Och det jäkla trycket ner mellan benen konstant. Längtar tills hon kommer ut så man kan få sova normalt på nätterna igen, även om de blir en del vakenpass. Men nu börjar jag bli riktigt less på att vara gravid, vill hellre ha vår lilla donna hos oss. 
 
Har precis lagt barnen för natten. Så nu sitter jag i soffan och typ vräker i mig glass, för jag avlider av värmeslag typ. Så jäkla kvalmigt inne. En jäkla huvudvärk har jag lyckats dra på mig med, nu har de värsta klingat av. Men den enda dagen jag är ensam med barnen den dagen får jag hemsk värk. Lyckat eller not. 
 
Nej, nu ska jag kika lite på tv och ta mig ett kvällsmål =) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!
Undrar lite om ditt jobb, hur gick du tillväga när du sökte dig dit?
Vad krävs, förutom omvårdnadsutbildningen? Några speciella kurser? Vad har du för arbetsuppgifter typ?

2013-07-18 @ 21:46:25
URL: http://Femhundrafem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback