Tisdag - 130702

2013-07-02 20:13:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå tisdag! =) 

Juli månad har vi kommit in i. Helgen gick i lugnets tecken, vi gjorde inte så jätte mycket utan tog de ganska lugnt. Söndag jobbade jag kvällen och de gick toppen, känner att jag kommer in i det mer och mer för varje gång, och man blir mer självgående. Känns bra att kunna förlita sig på sina kunskaper och faktiskt göra ett bra jobb :) När jag kom hem från jobbet fick Jörgen så snällt åka till McD åt mig, för jag var vrålhungrig, eftersom jag inte tog med mig någon mat till jobbet. 
 
Sen har det vart ledigt hittils. Än så länge har jag inga pass inbokade. Men hoppas det kommer snart =) Så tills dess är barnen lediga från dagis och hemma med mig. Jörgen jobbar natt både denna och nästa vecka =/ Men som tur va har vi haft ganska okej väder så man kan vara ute de mesta av tiden. Idag har vi dessutom hunnit med lite trädgårdsarbete, jag och Linus har klippt gräset och grejat i trädgården, William har lekt med en kompis och dom la sig för en liten stund sen, så nu har jag lite egentid framför allsång på skansen ;) 
 
 
William va och klippte sig i helgen =) 
 
 
Här växer de vill jag lova ♥ 
 
 
Fick min fina namnskylt idag med =) 
 
 
Linus va i kiosken och köpte klubba till sig och sin storebror idag =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback