Tisdag 130723

2013-07-23 10:00:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tisdag morgon :) jag sitter i köket med en kopp te och barnen kikar på barnprogram :) lite sovmorgon fick vi också. Barnen vaknade inte förrän halv 9. Och de är länge för våra små troll brukar vakna vid 6! Haha. Har börjat greja lite smått inför bebisens ankomst. Plockade ner massa saker från vinden igår som vagnen, bärsele, lite sängkläder och dylikt :)

Är ju ändå bara 8 veckor kvar (5 om jag får välja) men vi får se när hon behagar att komma ut. Helt ärligt så börjar jag få lite panik inför förlossningen, har insett att de gör jävligt ont att föda och denna gången är de ingen mini fis på 1700 gram. Jag tippar på närmare 4 kg faktiskt.

Får hoppas de går bra även denna gång ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback