mobil blogg

2013-06-01 08:12:13
» Kommentarer(0) «


Testar att blogga från den nya telefonen. Har bytt ut min älskade iphone och bytt familj till Samsung nu. En galaxy S4 fick de bli. Och jag är riktigt nöjd med den. Uppfyller mina krav utan dess like. Mycket roliga funktioner som jag har saknat hos iphone. Så vi ska nog trivas tillsammans. Gillar den stora skärmen också väldigt mycket, iphonen känns som en mini mini telefon i jämförelse ;) haha!

Annars har barnen vart lediga hela veckan. En puttekula har kommit ut, nu väntar vi bara på att den sista ska komma ut med. Så kan man släppa det. Jörgen sover nu och jag och barnen har precis ätit frukost. Kl är bara strax efter 8 men de är redan över 18 grader ute. Får nog åka och köpa en liten plaskpool sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback