Onsdag 130306

2013-03-06 09:39:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Long time no see . Blir tyvärr lite långa uppehåll här ibland. Varför? Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, samt att jag har så mycket nu. Mtt mående går upp och ner. Vissa dagar mår jag toppen medans andra är det piss & pannkaka och efter i skolan har jag hamnat så det ska jag försöka ta igen nu :) Hatar verkligen att ligga efter, känner mig så himla stressad då =/ 
 
Förra veckan va vi på första delen av KUB Ultraljudet :) Fick lämna blodprov och göra ett ultraljud för att fastställa graviditetslängden, och lilla grodan va vild. Vinkade och sprattlade för att sen vända ropman till ;) Nästa vecka ska vi få svar på blodproven och även göra det sista ultraljudet som ingår i testet för att se risken om de skulle finnas någon kromosomavvikelse. Sen va jag hos barnmorskan igår och tog nya immunsieringsprover, får väl se vad dom visar denna gången. Hoppas dom är bättre och inte sämre iaf. 
 
Dom har maskerad på Linus dagis idag. Men han skulle absolut inte klä ut sig. Han är verkligen bestämd den lilla herren. Ord & inga visor där. Men jag vill inte tvinga han heller, utan han ska ju själv vilja anser jag. 
 
Nej, nu ska jag sätta fart här :) 
 
 
Vecka 11+2 här :) Nu är jag i v13 (12+0)
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

har ni gjort sånt KUB test varje graviditet eller bara denna gång?

2013-03-10 @ 10:27:43
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback