BVC - 3 veckor ♥

2013-10-16 14:18:01 Rebekah
» Kommentarer(0) «


Igår var vi på BVC för en 3 veckor kontroll ! :) 
Och lillskruttan vägde nu 4365 g & 54,5 cm . Och 38 cm i huvudomfång, så hon växer på riktigt bra vår lilla donna ♥ BVC sköterskan hade absolut ingenting att anmärka på. Hon är helt enkelt helt perfekt! 
 
Jag tror inte ni förstår hur det känns, vi har en dotter som ligger tom över medelkurvan, vi har fått ett barn som går upp i vikt precis som hon ska, jag behöver inte ha en konstant oro som äter upp mig inifrån, jag ligger inte sömnlös på nätterna för att jag mår så dåligt. Jag kan slappna av för att jag vet att hon är precis som hon ska, en perfekt liten bebis. Efter alla turer med Linus så förtjänar vi detta att vi uppleva det normala . Och det verkar som om vi faktiskt äntligen får de nu ! ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback