Carriealong.se

2013-10-01 21:25:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Måste bara tipsa er om en toppen webshop som jag har hittat :) 
Som säljer massa underbara väskor, och ett väldigt blandat sortiment dessutom, jag har länge letat efter en ryggsäck som passar till Linus. Han är ju inte sådär jätte stor i rocken, så väskan fick inte vara för stor. Men hos Carriealong.se hittade jag den perfekta väskan för honom, en supersuper söt elefantväska :-) 
 
Den passar han perfekt samt att den är lite barnslig :-) En perfekt barnryggsäck, Plus att webshopen har en väska för alla smaker vare sig du är man eller kvinna eller barn. En annan favorit där är ju Fjällrävens Kånken . En perfekt väska att ha med sig till förskolan eller på utflykt till skogen. Ta en kik på sidan vettja ;) 
 
Klicka här för att komma dit =)
 
 
 
 
Denna tuffa ryggsäck beställde jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback