Dags för en uppdatering..

2013-10-03 22:34:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja nu är vår lilla docka 10 dagar .. Tiden bara springer iväg, och ännu snabbare sen Rebekah föddes. Förlossningen gick bra, ca 5,5 timma så rätt fort speciellt i slutskedet så jag sprack lite granna, men återkommer med en förlossningsberättelse vid ett senare tillfälle :) Vi stannade ett dygn på BB, de räckte. Sen ville jag hem till min familj o mina killar ♥ 
 
Och sen dess har vi levt i en babybubbla ♥ Allt har bara flytit på så naturligt. Rebekah är så himla snäll, hon bara äter, bajsar och sover. Och amningen funkar helt felfritt. Livet känns helt perfekt nu, med henne i vår familj, familjen känns komplett nu på nåt sätt. Men i måndags fick vi ett litet bakslag, hon hade fått massa små små sår i ansiktet, så jag gick till barnmottagningen med henne där det konstaterades att hon har åkt på svinkoppar så vi fick spendera en natt på barnavdelningen för observation medans dom satte in antibiotika, så nu äter hon sin första pencillinkur, och alla sår har i princip läkt och är jätte fina nu. Hejja antibiotikan! =D 
 
Annars händer det inte så mycket, vi myser, gosar och ammar ! :) Pojkarna är överlyckliga över sin syster och är så himla stolta över henne =) 
Nu ska jag strax ta med mig min lilla tös upp och lägga oss o sova :) 
 
 
Första mötet på BB ♥
 
 
Stolta bröder ♥
 
 
Rebekah ♥
 
 
 
Våran lilla knubbis ♥
 
 
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Marie, hon är verkligen lik dej på ögonen :-) <3 kram Marina

2013-10-04 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback