Äntligen September

2013-09-01 09:39:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Så var äntligen september här :) Ända sen i januari har jag längtat efter denna månad och nu är vi äntligen här. Månaden då vår dotter är beräknad att födas. Idag är de 17 dagar kvar till bf. Så de kan ju faktiskt ske när som. Men vi får se när hon är redo att träffa sin familj.

Jörgen har jobbat natt hela veckan, och de vankas en till nattvecka för hans del. Idag ska William ha barnkalas i bowlinghallen. Och annars är de lugna puckar, imorn är dags för en kontroll hos barnmorskan och kolla hb igen. Hoppas slippa en till Järninjektion, så förhoppningsvis har de stigit ännu mer.




Kommentarer
Postat av: Lydia

Hey very nice blog!

Postat av: Filippa

Hej Marie! Jag läste din blogg innan men av nån anledning glömdes den bort, jag minns att du skrev att du ville ha ett barn till, och idag när jag kikar in så ser jag att det snart är dags! Stort grattis!! Och vad spännande med en flicka! Stort lycka till och vad skönt att hon låg bra till med vikten! Kramar Filippa

2013-09-02 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback