Onsdag 130911

2013-09-11 20:46:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Elfte September.. Ja, det är väl ett datum ingen någonsin kommer glömma. Och definitivt inte jag heller. Är även ganska glad över att bebisen inte ville entra världen idag. Men nu är de fritt fram igen att komma xD Men jag tror o andra sidan att jag kommer gå över tiden denna gången. Vilket inte gör längtan mindre direkt. Men jag intalar mig själv att hon kommer när hon kommer.. ;) 
 
Annars hade William lite feber inatt, men när han vaknade sen var den som bortblåst. Så han fick stanna hemma idag, vi passade på att åka till stan medans Linus va på dagis så han fick klippa sig eftersom dom har syskonfotografering på skolan imorgon. Och då ville ju han såklart vara fin i håret. Även Jörgen fick sig en liten makeover i håret ;) 
 
 
Snyggingen min ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon kommer imorgon(13/9) och väger ca 3300-3400 g och är 50 cm ;)

2013-09-12 @ 10:05:33
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback