Tisdag 130910

2013-09-10 20:14:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Tisdag =) Gud va trött jag är numera, så efter att barnen var lämnade på skola & dagis så gick jag faktiskt och la mig o sov i typ 2,5 timme. Är helt död verkligen. Men, de är väl så de är i slutet av graviditeten, tänk va lätt man glömmer hur det är att vara gravid egentligen. Men de är väl lite de som är grejen att man förtränger slutet av graviditeten samt smärtan i en förlossning, annars skulle man nog inte skaffa så många fler än ett barn :P Om man inte gillar smärta då .. haha! 
 
Annars har bara dagen flutit på .. Vi har hunnit med lite tvätt här hemma, och sen hade jag två riktigt trötta gossar, båda två somnade i soffan efter kvällsmaten. Linus kunde jag ju bära upp, men William fick jag skakat liv i, för han orkar jag verkligen inte bära upp. Och nu sitter jag här och väntar på att Jörgen ska komma hem från jobbet. 
 
Nej, nu ska jag kika på Idol :) 
 
 
tröttfisen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback