Onsdag 140305

2014-03-05 14:01:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå hej . Ja, nu va det nästan en månad sen jag uppdaterade här. Tiden finns, men inte riktigt motivationen ;P Haha . Så de kanske blir lite glest mellan inläggen ibland =P 
Vi har vart på 5-månaders vaccination för Rebekah för ca 2v sen . Vågen stod på 6770 gram & 67 cm :) Så hon växer på bra vår lilla donna ♥ Vaccinationen gick också jätte bra, inte ett ljud gav hon ifrån sig och inga biverkningar :) 
 
Har även gått in och jobbat lite smått, 2 pass har jag hunnit med hittils :) Jörgen har börjat på ett nytt schema vilket ger mig möjligheten att jobba lite extra =) Sparar jag lite dagar med så det är ju toppen =) Sen är de alltid bra att friska upp minnet lite ;) Sen får ju Bekkisen lite egentid med pappsen :) 
 
Vad har hänt annars då? Jag har blivit friskförklarad för min glutenintollerans. Hur det är möjligt kan man ju undra sig? Ja, jag ställer mig samma fråga själv. Men jag var på VC förra veckan och tog gluten prover och dom visade sig att det finns ingen intollerans mot gluten. Så vad jag tror så har Borås Sjukhus gjort en feldiagnosering på mig . Men nu vet jag ju iaf att jag är frisk och behöver inte längre undra om jag äter en felaktig kost och dess konsekvenser det kan bli om man har gluten och missköter den :-) 
 
Nu tycker inte Rebekah det är roligt längre, så jag får underhålla henne lite :) 
 
 
Vi hade besök av Tina & Nova idag :) 
 
 
Gladfis =D 
 
 
Cykelpremiär !
 
 
 
I helgen hängde vi på Leklandet ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback