Hej bloggen

2015-02-06 22:01:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det va längesen jag skrev här så nu tänkte jag göra ett försök att knåpa ihop ett inlägg. 
Vad har hänt sen sist då? Jo en hel del får jag väl lov att säga. Det har ju gått nästan ett år sen jag skrev sist. 
Rebekah har ju fyllt ett år i September. I Oktober började hon på förskolan vilket hon tycker är jätte kul :) 
William har gjort halva ettan och jag har börjat jobba och fått ett vik :) 
 
Men idag har jag varit hemma och vabbat då Rebekah är sjuk. Men nu är det helg och jag är ledig . Vi ska ha lite kalas för Jörgen som fyllde 40 i Januari. Annars är det lugna puckar. Man hinner inte med så mycket mer än att jobba just nu och all den tiden som blir över läggs på att umgås med barnen. Det är tråkigt att man missar så mycket tid med dom nu. Jag är inte riktigt van vid detta än. Jag har ju trots allt varit hemma 7 år nu så det tar ett tag att komma in i att jobba 100% Men det blir bra tillslut. 
 
Hoppas att ni har det bra så får vi väl se om någon läser detta haha !! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback