Lördag - 110521

2011-05-21 07:23:07 Dagboken
» Kommentarer(8) «


God Morgon :-) Igår åkte William till sin faster :) Vilket han tyckte skulle bli jätte kul! Efter vi lämnat honom åkte vi och handlade innan de bar av hemåt, och Jörgen åkte till jobbet. Linus tog en liten nap när vi kom hem, sen fick vi besök av Sara, Tina & Nicolina. Sen tog jag & lillskrutt en promenad hem till Sarah & Jocke! Drack lite kaffe & tjötade skit, sen började Linus bli trött så det fick bli att gå hem och lägga honom. När han somnat körde jag ett träningspass här hemma!

Har laddat ner träningsvideon "30 day shred" med Jillian Michaels. Och det va tufft, jag har ju inte rört på mig på 1,5 år om man bortser från promenader. Även om det bara är 30 min så räcker det ggott o väl i början. Jag va svettig och helt skakig i armar & ben efteråt, men skönt var det. =)

När Jörgen kom hem myste vi med lite Pizza :-) Och imorse gjorde Linus morgon vid 05 :/ Jaja, bara att knalla upp, för då ville han inte ligga kvar i sängen längre. Väntar på att Jörgen ska vakna då ska jag lägga mig i sängen en liten stund. Idag händer det inte sådär värst mycket. Jörgen ska på brandutbildning på Stenungsbaden & sen ska han jobba ikväll. :/ Får se vad Linus & jag hittar på. Blir nog förhoppningsvis en promenad sen iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja jisses... tänk om man fick se ut sådär nån gång i sitt liv. Neee.... Det där är flera flera års träning och diet. Jag gillar glass för mycket. hihi

2011-05-21 @ 07:53:37
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Jag har också laddat den, men inte börjat än, gjorde det en dag men sen blev jag sjuk och sen inte prövat igen...



Borde kanske göra det...

2011-05-21 @ 20:46:35
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: polarn

hahaha du känner innte att hon i kassan egentligen hade väldigt.mycket rätt då å att du verkar rätt körd i grus för vrf skulle du få byta nåt när de inte va nåt fel på de e ju erat "fel" att den blev fläckig å inte deras

2011-05-22 @ 16:14:26
Postat av: Anonym

Haha känslig elle , Tom hon i kassan sa du ju själv som säkert jobbat Me detta några år och aldrig hört talas om nåt liknande tyckte ju du verkade vara lite specie, och ja med som jobba inom handel i tio år fattar inte hur nån bara. Kan få för sig å tro nåt sånt här

2011-05-22 @ 19:54:01
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

*Snälla lilla du, men ett plagg ska väl ändå tåla bebikräk? Hade vart en sak om det vart vanlig mat med typ spagetti & köttfärsås, men ett barn som enbart ammat?*

2011-05-22 @ 20:02:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men nej läs på lite de e ju lix inget fel på varan får va man betalar för lägg en slant extra nästa gng bara

2011-05-22 @ 20:07:27
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Betalar man 250 kr för en body, så tycker man att den ska hålla bebiskräk!!!

2011-05-22 @ 20:16:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: nalle333

Köplagen (KL), 1 kap, 21§: "Frågan om varan är felaktig skall bedömas med hänsyn till dess beskaffenhet när risken för varan går över på köparen. Säljaren svarar för fel som har funnits vid denna tidpunkt även om felet visar sig först senare. Uppkommer en försämring av varan EFTER ATT RISKEN GÅTT ÖVER PÅ KÖPAREN skall varan anses felaktig, OM FÖRSÄMRINGEN ÄR EN FÖLJD AV SÄLJARENS AVTALSBROTT". (vilket i detta fall inte är, felet beror ju inte på säljaren..) Lagen talar iaf emot detta bytet. Så som jag tidigare skrev; bra service av PoP. Men bytet (reklamationen) var inget de var skyldiga enligt lag att göra..



Dags att släppa bodyn nu gott folk och fortsätta att läsa bloggen med ett leende? ^^

2011-05-22 @ 22:08:44
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback