Måndag 130819

2013-08-19 19:49:13 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå i stugan :) Idag va dagen William längtat efter, dagen då han skulle börja förskoleklass :) Började med samling på skolgården, och William va så nöjd över att träffa alla sina kompisar efter ett långt sommarlov. Men lite tråkigt tyckte han nog det var att alla kompisar ska gå på fritids och inte han, men hoppas kunna göra de så bra som möjligt hemma sen. Nu orkar jag tyvärr inte riktigt roa han, men så fort bebisen är ute så ska de nog bli bättre på den fronten, då har jag förhoppningsvis inte så ont längre och kan stimulera honom på ett annat sätt än vad jag orkar just nu. 
 
Efter att vi hämtat William på skolan åkte vi ner till Överby för att köpa en ryggsäck till honom. Och lite fruktshopping för det ska dom ha med sig varje dag till skolan. Imorgon är det även dags för Linus att börja dagis igen. Nu går även han 15h i veckan, så de kommer bli en del spring mellan skola och dagis, men de ska nog gå bra sen när man väl kommit in i det, tar nog ett litet tag innan vi vänjer oss, men sen blir de nog bra =) 
 
Har precis nattat barnen så nu ska jag fixa lite kvällsmat och skratta åt dom i Idol ^^ 
 
 
Vårat lilla skolbarn ♥
 
 
Pappsen shoppade strumpor till sin dotter idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback