Desperata Hemmafruar (:

2007-12-04 22:20:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Japps precis kollat på det , nästa vecka är det säsongsavslutning för det med :( Usch alla bra serier slutar gå nu när julen kommer , så jävla tråkigt , då finns det inget bra att se på tv . Vad ska man göra då?
Har precis lagt William för natten , det gick bra idag , ingen liten bebis som strejkade idag :p *Sköööööönt*
Så nu har jag lite egen Mamma Marie tid ;) Älskling jobbar sent idag , inte hemma förän 1-2 natt :( Så jag får gå och lägga mig ensam ikväll , men det ska väl gå det med .. Har skickat efter en body till , till William , men den kostade bara 49 kr , dom har skit snygga kläder där , kika in på  www.babykungen.se . Skit tuffa kläder . (:
Plus att de är fraktfritt inom Sverige ..
Nej nu ska jag göra mig lite kvällsmat och njuta av tystnaden ..

Kommentarer
Postat av: Angelica

När brukar wille somna?
Tore vägrar att gå o lägga sig för natten innan 22 typ då vi går o lägger oss.

2007-12-05 @ 11:01:21
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback