Kul Liv.. ?

2007-12-01 23:36:49 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Kul att sitta ensam hemma en lördag kväll =/ Visst William är hemma men han sover ju så han är ju inget direkt sällskap för mig .. J är ju på krogen och har jätte kul , medans jag får sitta hemma , när det var jag som skulle gått ut idag :/ asså är jag så hemsk att umgås med? eller vrf föredrar han krogen framför oss? hur ofta träffas vi då? jo typ på söndagar , då han inte jobbar .. , så därför skulle jag gärna vilja ha han hemma för att ha nån att umgås med .

Jag känner mig verkligen Ensammast världen .. :(

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag finns här för dig hjärtat, alltid (L)

2007-12-01 @ 23:52:44
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: carina

Jag har suttit ensam varje helg med min son då jag inte har jobbat. Du hade kunnat gå ut du med, det är bara att höra av sig det vet du

2007-12-02 @ 02:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback