Sammanfattning 2007

2007-12-28 20:06:49 Dagboken
» Kommentarer(5) «


UTMANAR: ALLA
Gör Likadant i din Blogg ..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde Barn

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav aldrig några nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja , ett par st

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja . min pappa

5. Vilka länder besökte du?
Inget , bara vart hemma i Sverige

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inte vad jag vet just nu

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
24:e Augusti , dagen då min son föddes

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag blev mamma

9. Största misstaget?
Inte gjort något (trot jag)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej :p

11. Bästa köpet?
Ja du? Bra fråga ...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
William

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja , att bli mamma

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Ingen aning

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigar år?
Mycket gladare , nu när jag har William

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest kanske

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vart mindre arg

18. Hur tillbringade du julen?
Hos sambons föräldrar

19. Blev du kär i år?
Nej , det va jag redan

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy & Desperate Housewifes

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej då

23. Bästa boken du läste i år?
bara läst tidningar i år..

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen ?

25. Något du önskade dig och fick?
Ett friskt barn , och det fick jag

26. Något du önskade dig men inte fick?
En SodaStream , HAHA

27. Årets bästa film?
Pirates Of The Caribbean :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
ingenting,  firade inte den ..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej , jag tror inte de

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Rätt gravid fram till Augusti , o sen Mamma

31. Vad fick dig att må bra?
Sambon & Sonen

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp

33. Vem saknade du?
Pappa

34. De bästa nya människorna du träffade?
En hel del ..

Kommentarer
Postat av: mezzie

Oh såna gillar vi :-) ska göra det imorn för nu blir det "vuxenmys" med min älskling och en bra film!
Ha en fin kväll!
Kramis

2007-12-28 @ 21:37:03
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Angelica

En soda maskin fick jag i julklapp :-)

2007-12-29 @ 10:41:49
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: Nathalie

moahaha jag kan inte göra den , jag har ingen blogg ;)

2007-12-29 @ 14:20:51
Postat av: Din Sambo

Alltså denna Johnny Depp........

2007-12-30 @ 00:45:59
Postat av: jessica

haha håller med jörgen...denna johnny depp..så snygg e han inte asså lilla marie =P..du får la få jörgen att klä som en pirat å säga arrrg..höhöh

2007-12-30 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback