Byte Av Fadder ..

2007-11-19 22:59:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jahopp , då har man bytt faddrar denna vecka , förra veckan fick J ett samtal om att Martin inte kunde vara Willes fadder längre , eftersom han ska åka till Irland på lördag =/ Så då frågade vi Björn istället om han ville vara det , och det ville han väldigt gärna , och blev jätte glad över detta . sen idag fick jag ett sms av den andra faddern Nathalie att hon inte heller kunde pga sin mage =/ så då frågade vi hans faster Jessica om hon ville vara det istället , och det ville hon . så fadderlös det blir han inte iaf , och tur är väl det , på onsdag ska vi till prästen och prata med han .
Vet iaf att det är 2 andra barn som skall döpas samtidigt som William . Det ska nog bli bra det med .

Sitter o väntar på att min älskling och rocky skall komma hem , tycker att dom borde komma snart , william sover sen några timmar tillbaka , han somnade efter att han fått bada o äta , han är tröttis idag min plutt , skönt det så jag hoppas han sover läääääääääääänge inatt , det vore gött fkt . Han får gärna sova lite längre på morronen oxå , då vore jag glad ;D hahaha .. nej nu ska jag lägga mig i soffan o glo på tv liite , puss & godnatt .. (v)


image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback