söndag

2007-10-28 09:02:34 Dagboken
» Kommentarer(2) «


åh william vaknade rövtidigt idaag , så tog upp han o la han hos mig en stund , gick väl bra en stund , men sen började han bara skrika o ha sig , testade att ge han lite mat , men det ville han inte ha , han spotta bara ut den , o han ville inte ligga hos mig heller för den delen , så efter en stund fick jag han att somna i sin säng .. *Äntligen* sen somnade jag med en gång , försov mig lite skulle ju börja med tvätten kl 8 , men vaknade halv 9 . så då var det bara att springa ner i tvättstugan o slänga in en maskin . sen gick jag upp o satte mig här o väntar på att mina killar ska vakna . får väl se när det blir , älsk får la passa på att sova lite , william väckte ju han när han skrek som en galning :p älsk ska ju jobba sen nån gång .. snart dags att skutta ner i tvättstugan igen ;)

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

ja, han är helt underbar! William är också jätte söt :D

2007-10-28 @ 10:44:24
URL: http://leosmamma.se
Postat av: mezzie

Åh jag ska med tvätta idag såå trååååkigt!
Men tog sena turen så jag slapp gå upp tidigt ;-)
Ha en fin söndag!

2007-10-28 @ 10:56:02
URL: http://enmammasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback