~ städat ~

2007-10-14 21:09:40 Dagboken
» Kommentarer(0) «


god kväll :-)

Idag har jag haft ganska fullt upp nästan hela dagen , jag har fixat o donat , lagade lite mat , gjorde spagetti och pasta sås , det va mums , samtidigt som jag kollade reprisen på Grey's Anatomy . har städat badrummet , städat köket , fixat med disken , städade vardags rummet , städade sovrummet , bytte till rena sängkläder . bar ner massa skit till källarn , har en påse kvar som ska ner , men det tar jag sen . fan va jag känner mig duktig idag !! Nathalie har passat william idag , o han är fortfarande kvar hos henne , så vi ska strax åka o hämta honom , det va snällt av henne att ta honom så jag kunde städa lite hemma , o ta mig en lång och skön dusch . har ju bara kunnat duscha snabbisar denna veckan när jörgen vart sjuk o inte kunnat ta william . På lördag har vi blivit bjudna på 25-års fest , det ska bli kul faktiskt , att både jag o Jörgen ska gå ut tillsammans . :-) det va ju liksom inte igår .
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag , imorn ska vi till ÖF o träffa andra mammor !! :-)

image6

Köket

image7

våran säng

image8

Lillemans säng

image9

Vardagsrummet


Lite av hur det ser ut hemma hos oss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback