Sweet Dreams ..

2008-04-07 22:01:42 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Sista inlägget för idag ..
Tänkte strax gå och göra mig klar för natten , ska ju orka med att sitta i en tandläkarstol imorn i över en timma , dom ska ju som sagt fortsätta på min rotfyllning som dom påbörjade i December , och sen har det inte funnits tid att göra klart den , men imorn så gäller det , jag ska ta Fridas råd och fråga om lustgas , jag har tandläkarskräck som heter duga . jaja , håll tummarna för mig 12.45 imorn ..

Nej nu ska jag väl gå och borsta mina tänder , så tandläkaren inte skäller på mig imorn ^^ o krypa ner i sängen , William sover ju sen kl 8 ikväll , han va en liten tröttis , så som han håller igång på dagarna så kan man ju förstå honom , hehe . Han är ett litet energiknippe våran son! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback