Nån måste hata mig?!

2008-12-05 21:27:34 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jag har haft tvätt tid idag, och den som va före mig måste avsky mig på nåt sätt, när jag kom ner va allt avstängt så ja slängde in min tvätt och satte på maskinerna.. Och på en utav maskinerna har nån satt igång ett program och sen stängt av på strömbrytaren. Så då sätts det föregående programmet igång automatiskt med min tvätt i, och inte vilket tvättprogram som helst utan "grovtvätt + förtvätt" på 175 min. Så i 3 timmar gick en maskin, vi har tvätt tid i 4 timmar, ni kan ju gissa hur glad jag va? Och det gick inte att avbryta programmet heller.. *morr* på sånt.. Så ja det måste finnas nån som hatar mig, varför gör man annars så? Stor mening o sätta igång ett program för att sedan avbryta det.. Just min tur!

Annars har vi inte gjort så mycket mer, ätit lite mat =D Det blev kalops idag så min kära familj fick smaka oxå.. Snäll jag är va? Sen har det vart mest röjj från Williams sida, som det brukar vara, vid halv 7 åkte Jörgen iväg till Tanumstrand för att jobba, men han kommer hem inatt igen, vanligtvis när dom ska jobba hela helgen brukar det finnas så dom kan sova över. men nu fanns det ingen sovplats, så dom får så snällt åka hem och åka tillbaka imorn kväll istället. Ett himla åkande, men finns ju inte så mkt att göra åt det just nu! ..

Åh imorn är det äntligen lördag, KANONKUL =D Nu har jag dessutom rena kläder att ha på mig, fast jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig, faster Carina kommer och hämtar William runt 12 imorn, han ska ju sova där medans jag är och roar med ihop med tjejerna =) ska bli skit kul .. =) Åh ni skulle sett innan, min stackars bebis bet sig jätte hårt i läppen, tårarna sprutade och han började blöda jätte mycket =( Hela händerna var fulla i blod i massa blod i ansiktet, usch va rädd ja blev när jag såg allt blod, min stackars lilla bebbe, så vi gick o tvätta bort allt blod o satte och o kramades, ville bara ha han nära mig när han va så ledsen, o sen gjorde vi lite välling o sen va han glad igen, och somnade så sött efter det =)


Kommentarer
Postat av: Mezzie

DUUU inget slå mitt!

Nån jävewl SNODDE mitt tvättmedel OCH skjölmedel!!!!

Och jag var borta i 50min!!!



Allså jag SKA ha en tvättmasin uppe!!!



KRAM

2008-12-05 @ 23:13:39
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: N

Kan inte jörgen jobba på något av uteställena i Trollhättan istället så han slipper åka så långt på helgerna?

2008-12-06 @ 00:32:00
URL: http://rnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback