Tisdag 16/12

2008-12-16 08:55:45 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morsning Korsning! =D

Har sovit lite halvkasst, har hört att rocky legat o slickar på sin tass typ halva natten, och eftersom han inte får de så har ja fått gå upp o säga till han typ hela tiden, så då gick han o la sig i Williams rum i tron om att jag kanske inte skulle höra honom? Ja matte har bättre hörsel än han tror. Steg upp vid 8 och gjorde iordning kaffe och smörgåsar till Jörgen, William låg o drog sig i sängen då, innan vi bytte blöjan och han fick en flaska välling. Så om en liten stund ska vi klä på oss och gå till dagis, tror han saknar sina kompisar på dagis, och det är ju sista veckan där för i år. Sen kommer han inte till dagis förän i Januari igen.. :/ Men ingen ide att han ska va där när vi båda är hemma.. kl 10.30 idag får jag reda på mitt betyg i engelskan, jag hoppas verkligen hoppas att jag kommer få ett VG. (man kan inte få högre betyg på komvux)


Sen har vi inte så mycket mer planerat idag faktiskt. Imorn är det veterinären med Rocky, och antagligen så kommer dom söva ner honom för att kunna sy, så då får Jörgen köra hem mig så vi kan ta oss till Sandra imorn eftermiddag. Annars kanske vi bara får komma lite efter kl 3. Det kanske inte gör så mycket, jag får kolla med henne =) Men det hoppas jag inte ska vara några problemas. =D


Nu ska ja göra mig iordning för att knalla till dagis, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja just de, men de är lugnt :D

2008-12-16 @ 09:47:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja dom var riktigt smarriga:)

Tuvis är mycket bättre idag och de är såå skönt!



Hur har ni det?

Kram

2008-12-16 @ 12:35:35
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst kan du gå med oss isåfall =) Jessica och Amelie är också på. Haha hela mammaligan ska ut och gå =)



Stackars lilla Rocky, jag tycker jätte synd om honom! Krama honom från oss

2008-12-16 @ 15:26:45
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback