TORSDAG .. =/

2008-02-07 10:22:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår fick jag höra en jätte tråkig nyhet av en kompis , en kille .. Fredrik "Natas" Johansson , som jag kände sen jag va typ 13 år lr ngt , han dog av en kraftig överdos och hans mamma hittade han i hemmet igår morse =/ Tragiskt när någon så ung går och dör . Men jag tror du har det bättre där du är nu , fri från drogerna ..

Annars gjorde det inte så mycket igår , vi va o handlade lite på Ica Maxi , för jag tror jag ska baka bullar i eftermiddag , och hade ingen jäst elr ägg hemma .. Men nu har jag det , så nu kan jag baka ! =O)
Vi fikade lite hemma igår , jörgen åt semla o jag donuts med choklad på , william tog påsen o busade med , så spydde han i den , o blev jätte ledsen när hans mamma tog den ifrån han , lilla plutten :(

Idag ska vi hem till Åsa o fika , ska bli skönt att komma hemifrån lite o få träffa sina favoriter (: ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback