KALAS

2008-01-22 15:50:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag ska vi på Kalas igen , det va en massa till att fylla år nu , tur att inte alla har kalas iaf , för det hade jag inte orkat gå på . Idag är det Williams faster Carina som fyller 45 , så GRATTIS . Så vi ska dit sen när William har vaknat för han har precis somnat , han har knappt inte sovit nått idag lilla plutten , typ 20 minuter allt som allt .

Har vart på Ica Maxi idag med , eftersom jag tappat bort en av Williams nya nappar , så jag köpte nya såna . Han älskar sina nya nappisar så mkt , men jag fattar fof inte vad jag gjort av den , men men .. den kanske kommer fram någon gång .. sen köpte jag en burkmat till han , spagetti o köttfärsås men den får han inte äta än för den är från 6 månader , o min lille är bara 5 månader :p Fast det är ju ganska mkt det med :-)

Vi vill önska Frida lycka till idag , vi tänker på dig gumman <3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack hjärtat.. Tyvärr gick det inte så bra, 7 poäng ifrån godkänt! Försökte ringa dig för en stundsen, så.. Om du vill får du gärna ringa sen :) Puss

2008-01-22 @ 19:49:26
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: carina

Tackar

2008-01-23 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback