SPYAPA! :p

2008-01-11 22:25:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja fan va han kräkts ikväll så fort jag satt på han kläder så spyr han och då är det bara att sätta på han nya ! som han spyr ner lika fort igen , nu har han fått på sig sista rena pyjamasen , som jag hoppas kan få vara spyfri iaf ikväll . Men det återstår att se .

Har kollat på Let's Dance ikväll .. , inte nått jag brukar titta på , men det va ett helt ok program . Jag tror jag börjar bli sjuk , eller har hål i min magsäck lr ngt , för idag har jag ätit TRE ggr , jag brukar äta typ Max 1 gång om dagen . Va är detta? Ja inte vet jag .. I have no idea !

På onsdag har jag tid hos BM med , tid för rådgivning för ny p-piller , äter ju inget sådant just nu . Så det måste jag ju börja med , så inte William får syskon inom allt för snar framtid . Känner mig inte riktigt redo för det än .

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback