Torsdag 31/7

2008-07-31 09:07:07 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Sista dagen på Julimånad nu.. och idag fyller Williams farmor år! Grattis till henne =) Sen betyder det oxå att det är enbart 24 dagar kvar till prinsens 1-års dag! Har inte köpt en enda sak till honom, men jag funderar på att köpa en sån där bil han kan åka på, får kika på det :) Igår satt han på den bilen vi har i källarn och han satt där o brumma o brumma, så han kommer ju uppskatta om mamma och pappa köper en sån till honom :) Vi får se vad det blir, har iaf bestämt mig för ett datum som jag ska ha hans kalas på. Så vi får väl skicka ut lite inbjudningar allt eftersom.. Men det blir väl bara familjen på det kalaset, för dom är så många så det räcker och blir över ;) William har lixom 17 kusiner på pappas sida, och 6 fastrar & 3 farbröder. Ja listan kan göras lång.. Så då förstår ni säkert själva...

Snart är det helg, känns skönt! Jag hoppas jag kan få ha min Älskling hemma och att han slipper jobba i helgen, på lördag ska han iof iväg och göra en spelning.. Men det får gå. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske ut och ta oss en prommis, satt ju typ inne hela dagen igår. Sen går vi väl bort till Williams farmor och säger Grattis :)

Annars blir det nog en rätt lugn dag, masssa massa bus med lilleman såklart. Som vanligt.. Just the way i like it. Man får passa på nu, för om ca 3 veckor ska jag börja skolan =/ Kommer kännas jobbigt att vara borta från William så mycket.. Men jag hoppas det går bra, förhoppningsvis löser det sig med Jörgens jobb att han kan vara hemma med William tills han ska skolas in på dagis. Har ju ingen dagisplats förän 1/9. och jag börjar skolan v.34, alltså i mitten av Augusti, men det ska nog fixa sig på ett eller annat sätt, nej nu ska jag gå o leka med min busunge ♥

Kommentarer
Postat av: Christina

vad för bil och åka på? bobby car?

2008-07-31 @ 10:44:10
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback