O n s d a g 18/6

2008-06-18 09:15:56 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn!

Imorse när vi vaknade så hade jörgen redan åkt till jobbet, vanligtvis brukar antingen jag eller William vakna när han gör sig iordning, men inte idag, lilleman väckte mig 06.40 och efter lite mys och gos gjorde jag en flaska välling, sen blev det blöjbyte, nu sitter jag i telefon ytterligare en gång med försäkringskassan, för att få dom att lista ut vart mina pengar tagit vägen, jag vill ju gärna ha mina pengar! Givetvis ska dom krångla... Jag orkar inte med detta krångel mer, jag kommer väl aldrig få se mina pengar igen!

Idag ska vi gå hem till Åsa och mumsa kanelbullisar, gott för själen och bra för magen, haha! William håller på och terroriserar mig och kryper överallt och pillar ;) Han är överallt där han inte ska vara, stackars rocky som blir utsatt för alla hans bus, haha! Nej om man skulle ta sig ngt att käka, sen ska vi gå ut med rocky!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha..det är det som ligger närmast Statoil eller? Det finns ju ett till där vid de nya studentlägenheterna. Är det lång kö dit? Behöver ni dagis snabbt, ska du jobba eller plugga eller något?

Hoppas det löser sig med pengarna =)

2008-06-18 @ 10:29:53
URL: http://emeliexxx.blogg.se/
Postat av: sesse

typ allt bara, mår inte alls bra.

2008-06-18 @ 12:16:40
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha..vet inte vilket det är då =) konstigt med tanke på att man gått på den skolan 1 år =) Är det något speciellt du tänkt plugga? Själv går jag på omvårdnad..har en termin kvar bara, skönt att bli färdig sen!

2008-06-18 @ 13:26:24
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback