party party ikväll

2008-06-27 15:14:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja det står på schemat ikväll, nu är det helt bestämt! Va i stan innan, hittade mig 2 tröjor och ett par leggings :) Så nu har jag ngt att ha på mig ikväll oxå, blir väldigt vanlig klädsel inget speciellt, funderar på om jag skulle locka håret så som jag hade sist jag va ute, det var ju rätt fint tyckte jag :) Tog en sväng förbi systemet med, och köpte mig 3 cider till. Tre goda Xider Rasberry Blossom :) Dom är ju så gooooda :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, för sen vill nog William leka, innan jag ska göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka fina foton i din header! Hoppas du får roligt ute;) Måste nog ta och prova den cidern....

2008-06-27 @ 15:21:27
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback