Älskipälski är Hemma!

2008-03-27 20:41:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu har min älskling kommit hem från jobbet , han sitter o proppar i sig maten jag lagade innan! William somnade ju som sagt innan efter att han hade fått sin välling , så nu sover han för natten : ) Så nu tänkte jag att jag skulle göra mig lite kvällsmat , det va ju några timmar sen jag åt nu ^^ ..

Älsk och jag kika på Kitchen Nightmares sen vid 22-tiden! Tycker det är skoj att se hur arroganta folk verkligen kan vara , haha ! : ) Nej nu ska jag lyfta mitt feta arsle här ifrån !

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken underbart söt son ni har!

Ha en trevlig kväll!
Kram

2008-03-27 @ 22:03:12
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback