Grey's Anatomy

2008-03-12 22:50:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det är ett MÅSTE för mig att se på , Älskar den serien o nu blir det ju mer spännande för varje avsnitt som gått :) Är helt såld på den hur som helst ;D hehe .. Annars har kvällen vat ganska lugn , Jörgen matade & nattade William så jag kunde titta på mitt program ! Snäll sambo jag har va? Ställer upp sådär på hon som bara gnäller på han hela tiden ^^ , men jag får det för jag e ju faktiskt kvinna! Eller tonåring , men bara i en månad till MOHAHAH ..

Nu har jag precis varit ute med Rocky så han fick kissa och bajsa lite , Usch va det va kallt o ruggigt ute :( Imorn kommer Lollo hem till oss oxå , ska bli kul o få se lite andra ansikten med : ) heheh .. ^^ Snart ska vi väl krypa ner i sängen o sova lite så vi orkar med morgondagen , man vet ju aldrig när den lilla herren kan tänka sig att vakna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback