Äntligen hemma :)

2008-05-20 18:35:38 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu är vi äntligen hemma, kom väl hem för ca en halvtimma sen.
Vi har spenderat dagen uppe på Överby, fikat med Linda & Åsa, väldans trevligt :) Barnen trivs ju så i varandras sällskap, lite shopping blev det oxå. Hittade en T-shirt & leggings till mig själv, William ville ha såpbubblor så det fick han. Va även inne och pratade med dom på Beginners (där jag köpt min vagn) skummgummit har ju spruckit lite på våran vagn, så jag skulle komma in imorn så skulle dom byta det :) helt perfekt juu ;D

Nu sitter jag och William här hemma, han sitter och leker här nedanför, så jag passade på att slänga in ett litet inlägg, är ju snart dags för han att sova, om ca 1 timma. Han har knappt sovit nån midddag idag, så det kommer nog inte bli så svårt att få han i säng, sen ska jag käka, bara ätit en fralla på hela dagen. Så ja, det känns i magen.

Kommentarer
Postat av: Madelene

ja de kan vi göra.. ska vi säga torsdag kl 13?

2008-05-20 @ 20:23:21
URL: http://madelenel.blogg.se
Postat av: Madelene

Toppen då bestämmer vi det då.. Kan du skicka mail eller inboxa mig på fl,adressen igen, har glömt vart du bor=S Och ditt mobil nummer försvann när jag bytte mobil=/ Om du kan skriv adet med

2008-05-20 @ 20:54:53
URL: http://madelenel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback