Familjen Trött

2008-05-07 22:31:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hela familjen ligger och sover .. Jörgen kom hem vid kvart i 10 , tog sig lite att äta och sen gick han och la sig .. Jag längtar tills dessa 2 veckor med utbildningen är över , så jag kan få träffa min sambo lite , för det kan jag lova är inte mycket av den varan just nu :/ Jag hatar det ! Det ska bli skönt när den tar slut på fredag nästa vecka .

Ska nog snart gå och lägga mig jag med , jag ska bara gå ut med Rocky innan så han får kissat lite granna , kan ju vara skönt att ha gjort det för natten . Funderar på om jag ska äta nått innan jag sussar kudde , nej detta blev bara ett ytterligare meningslöst inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback