Första träningspasset gjort

2008-05-29 12:27:13 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Idag kom vi äntligen iväg, fyfan va skönt de va att röra på fläsket, började med att cykla lite, men jag fick så jävla ont i röva av den sadeln, såg sen att dom hade andra cyklar med andra sadlar så ska testa dom nästa gång istället, sen tränade jag magmuskulaturen, och avslutade med konditionsträning, 20 min på gångbandet. Super skönt! Ett bra första pass tycker jag! :)

Nu ska jag gå och ta mig en välbehövlig dusch, jag luktar inte så gott direkt, haha! Sen blir det käka nån lunch. Kl 16 ska vi på kalas hemma hos Williams kusin Erik som fyllt år. Tyvärr har vi inte hunnit köpa nån present till han, så han får få det en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt att få komma igång och träna. Sj kör jag stenhårt på att gå ut och gå själv varannan dag och lite träning här hemma varannan :-)

2008-05-29 @ 14:24:14
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Mintra

Din sonsdop ? När är det ? :)

2008-05-29 @ 18:18:43
URL: http://mawongsa.devote.se
Postat av: emma

Jag tycker man får ont av att cykla i allmänhet :S Eller? Kanske bara är jag ..

2008-05-29 @ 18:27:33
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: jessica

du kommer få ont i röva med den andra sadeln med..fick jag iaf, kändes som hela häcken domna bort haha..på älvhögsborg hade dom en bredare sadel å en annan lite smalare..men det va ingen skillnad haha

2008-05-29 @ 21:11:52
Postat av: leia

usch, jag känner mig så dålig som bara har mitt gymkort som utfyllnad i plånboken känns det som.....men i helgen ska det göras slag i saken och börjas träna....håll tummarna!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback