God kväll ..

2008-05-15 21:51:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jag har vart dötrött idag =/
Men vi har iaf vart hos Williams farmor idag , gick dit efter att han hade käkat lite lunch, sen har vi varit där hela dagen, jag har vart dödstrött hela dagen idag verkligen. Inte mycket jag orkar med. Hoppas jag har mer ork till saker och ting imorgon, så man får lite gjort.

Imorn är sista dagen på Jörgens utbildning, tack o lov! Skönt att det är över, för vi saknar verkligen honom på dagarna, så tråkigt att inte ha någon hemma att umgås med, visst jag har William, men man behöver ha lite vuxet sällskap. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, men först måste jag rasta rocky så han får kissa lite ,

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback