Lekt med tant Åsa ;)

2008-05-21 20:03:36 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Det blev ingen hemma dag idag :p Vid 4-tiden messade jag Åsa, och frågade om dom ville följa med ut, men barnen låg och sov så vi knalla bort till dom, då Åsa så snällt bjöd oss på fruktsallad, med goa jordgubbar i. och dom som känner mig vet hur mycket jag älskar jordgubbar. :) Sen gick vi ut och gungade o killarna lekte i sandlådan lite :)

Nu är vi hemma igen, William sover för natten, stackarn va jätte trött, jag har precis gjort dip, som jag ska ha till Grey's Anatomy sen, ska alldeles strax springa ut med Rocky så han får gjort sina behov och sen ska jag lägga mig och mysa i soffan :)

Kommentarer
Postat av: erik

Hej när kommer william och leker med mig igen? Jag saknar han

2008-05-21 @ 21:52:12
Postat av: emma

Har alla haft fint uteväder förutom jag idag eller? :P haha

2008-05-21 @ 21:53:17
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback