Lite handling ..

2008-05-04 21:46:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


När Jörgens pappa kom för att lämna bilen , så fick han köra mig till affären först var tvungen att ha lite mjölk och matburkar till William . Sen blev det en påse med majskrokar till lilleman då han är tokig i dom , och bra att ha med sig när man är ute och fikar :) hehe .

Ja usch , jörgen börjar sin utbildning imorn :/ Jätte kul för honom då han velat göra detta såååå länge , men vi har inte haft råd , då utbildningen kostar nästan 10.000 kr . Men nu hade vi det så han kunde göra den , men för min egen del tycker jag inte alls att det ska bli kul , för utb är från 8-16 o sen efter det ska han jobba lite , så vi kommer inte se röken av honom den här veckan , det blir bara jag och William ..

Imorn ska vi iaf leka med Åsa & Elin , och deras barn .. vi ska gå ner till stan till lekparken och leka .. Eftersom pappsen ändå inte är hemma så får vi aktivera oss så mycket som möjligt med saker att hitta på ^^ heheh ..
Så imorn hoppas vi på strålande solsken , det har iaf jag beställt .

Min lilla familj ligger och sover , det är bara jag som är pigg och alert , som sitter uppe . Ska väl hålla mig uppe iaf en timma till , ska väl kika om det finns nått på TV att se med .. Nej nu ska jag plocka här hemma som jag alltid gör på kvällarna , städa upp efter William .. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback