Måndag 19/5

2008-05-19 10:41:44 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Dagens !!

Jag har sovit ända till kl 9 idag, då var det dags att gå upp kände jag, sovit alldeles för länge, nästan i 12 timmar! hehe, busade med William imorse, han kröp runt o busade som han brukar göra på morgonen, sen har jag och Rocky vart ute på en promenad, skönt när solen skiner så fint ute som den gör idag, tror jag och William ska ta oss en promenad i eftermiddag när Jörgen är på jobbet.

Ska börja tvätta kl 12 med, jätte kul eller inte! Men de är lika bra at göra det så man blir av med smutstvätten. :)

Kommentarer
Postat av: Angiie

Jag tänkte mer på när dom sitter i vagnen.. det var det hon gjorde..
Vi har inte heller bälten i bussarna..

2008-05-19 @ 11:41:10
Postat av: Malin

Hej, allt är bra med oss. Kommer inte på fikan imorgon tyvärr.. hade redan inplanerat fika med en kompis o hennes dotter i stan i morgon!

2008-05-19 @ 13:32:41
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback